Ledig lördag

Har haft en ledig dag idag och både haft tid för reflektion med våra hundar vid vår sjö och rensat hela boden . Dolly och Britta var på väg att bada men upptäkte att det var för kallt så det fick räcka med lite fotbad . Rensa garderober och andra utrymmen som är överfulla är renande för själen tycker jag :) När det är mycket på gång i livet är det skönt att det är ordning någonstans.  
Idag har jag tankat kraft från doggsen hela dagen och myst med dom som jag inte haft tid med på ett tag . Dagen avslutades med trerätters hos min kära Mammi och tvn med Så mycket bättre. Är ett stort fan av Ola Salo och fascineras av han livsinsikter och djuphet .










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0