Photoshoot

Nu har jag haft ett uppehåll med mina plåtningar ett tag och inte gjort nåt sånt sedan den 9e december. Energin har inte riktigt funnits där efter det senaste riktigt hektiska året och speciellt efter den senare delen av 2013. Idéerna har det inte varit nåt fel på och jag har gått och filat på en massa olika upplägg i huvudet. Så igår var det dags och under veckan har vi provat ut kläder och skor. Har oxå haft kontakt med en mua och gjort en moodboard för sminket och en moodboard för foto poser. Såå himla kul det är, detta är verkligen min passion , att få styla ihop en helhet i en bild. Än så länge blir det bara en liten sneak peak från igår.

 
Förberedelser på g 

Smink av Natalie Wålander
Foto av Sara Ullvetter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0