Highlights

Tänkte att jag vill lägga upp en återblick av årets händelser. Det har varit det mest spännande året i mitt liv yrkesmässigt sett ! Så ett tag framöver kommer jag börja lägga upp en del highligts och "behind the scenes bilder här på bloggen och jag börjar med Amika tävlingen som jag vann i juni med Vivienne Westwood tema :)
Vinnar bilden 

För stor klänning får man lösa med några byggklämmor.
Vi plåtar i nybyggda parken bakom 
Style Station
Klänningen är vintage från Myrorna 


 Av alla bilder som togs den här dagen så är egentligen denna min favvo bild för att jag gillar vampyr känslan (är ju ett stort fan av både The Vampire Diaries och Twilight Saga ) 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0