Hälsoläsning

Nu har den nya Hälsa tidningen kommit och jag sitter på min lunch med en kopp kaffe och blädrar igenom den. Jag fastnade för en artikel som handlade om en av de vanligaste åkommorna, tand gnissling. Huvudvärk, värk i nacken, käken och trötthet är vanligt när man pressar eller gnisslar tänderna. En tredje del av alla kvinnor mellan 20 och 40 drabbas och stress är oftast orsaken. Jag får in en hel del kunder som lider av det och massage i kombination med triggerpunkter i käken lindrar. Akupunktur hjälper också samt käkövningar som ska upprepas 1-2 gånger om dagen. För att bli av med det helt så gäller att bli av med stress. Det är lätt eller hur:) /Vagelis
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0