Long time no see !

Hej alla trogna läsare som vi har här ! Ni tror väl att den här bloggen är helt nerlagd och vi kan ärligt erkänna att vi inte prioriterat att lägga nån tid alls här på vääääldigt länge ! Facebook och Instagram är vi duktigare på men vi vet att vi har många som är intresserade av vad som händer på Style Station och som varken har insta eller fb . Vi är ju 7 st som jobbar på Style Station och tanken med denna blogg var från början att vi alla 7 skulle blogga. Man kan säga att det inte funkat så bra när så många ska ha ansvar över samma sak. Så nu har vi tagit ett beslut om att jag ensam kommer att driva bloggen vidare här :) Jag kommer att blogga om allt som har med hår att göra, Style Station, mode och eventuellt lite privat också. Jag hoppas också att blogg.se appen ska fungera bättre nu så så jag lättare kan blogga från telefonen. Gillar själv att kolla bloggar med mycket bilder och det har verkligen inte gått att lägga mer än en bild i taget från telefonen förut. Så fortsättning följer :)  Kram på er / Carolina 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0