Marknadsföring?

Vilka inspirerande dagar igår och idag har varit. Igår var jag på en inspirationsseminarium på CNEMA som handlade om marknadsföring och speciellt marknadsföring genom Sociala Medier. Den stora frågan var om man måste va med facebook som företagare? Det visade sig att en majoritet av de som var med där hade en facebook sida knuten till sina företag, några hade blogg, några twittrade, väldigt många som hade allt. Efter tre timmars föreläsning kom vi fram till att NEJ man måste inta ha Facebook MEN har man det så bli det mycket lättare att sprida information och väcka intresse för sin rörelse. Idag var jag med gamla stan föreningens möte om marknadsföring. Trots att jag inte var glad kl 06 imorse när klockan ringde så vart jag på bättre humör när mötet startade. Man får så många idéer och mycket inspiration, man vill sätta igång direkt med allt nytt. Idag var det mer konkret. Vi skulle ha med oss en plan om hur vi vill att det ska se ut om ett år och om fem år. DET ÄR INTE LÄTT!! I alla fall inte för en gammal grek:))
Viktigast är att se sin rörelse ur kundens perspektiv, se det kunden ser, känna det kunden känner, förnya sig!!
Eller vad tycker ni??/Vagelis


Kommentarer
Postat av: Karin

Kör på, häng med i utvecklingen! :)

2012-05-16 @ 07:48:11
URL: http://vackerunderbar.se
Postat av: Pernilla

9/10 ggr kollar jag upp företag på Facebook för att se om dom är bra eller inte. Kör på! Jag läste i Tyras blogg att ni förlängt hennes hår, kollade på er sida men hittar inget om löshår?

2012-05-17 @ 23:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0