Nu har vi hoppat ur underställen!

Fantastiska dagar i Tandådalen med vårvinter och lite slaskiga backar. Nu är semestern över för den här gången och vi är på väg hem i skrivande stund. I veckan väntar nya utmaningar, bla jobb och planering inför 3e kollektionen, imorn kör vi uttagning av 2a gänget hårmodeller, Vaggo åker på ännu en kurs och fördjupar sig i nacke och axel problem + kör igång med kinesisk koppning. Dessutom kör vi en kanon slutspurt på rean ( återkommer med mer info) men först en bildbomb från fjällen.
På toppen av hundfjället (snart är jag minst i familjen trots mina 178 cm )
Underställsmaffian nr 1 i rosa såklart vad annars ? Såå skönt alla lalla
runt i myskläder i 3 dar. Inga outfits problem här inte.
nr 2
nr 3
nr 4
Utsikten från vårt fönster.
Underbar sol och snö!
Jessica fixade matchiga naglar till skidjackan innan vi åkte.
Enda shoppingen blev ett par solisar fån macken. Älskar billiga brillor från
macken eftersom jag behöver några per säsong. Sätter mej på dom eller
tappar bort några per år eller slarvar och lägger dom i väskan utan skydd
så dom blir så repiga att man inte ser ut.
Beställde laktosfri tårta när vi var i Lindvallen i form av snögubben
i Gustavbacken. Vaggo hade grekisk namnsdag och firades hela dagen.
Kolla in tjockleken på den här våfflan (3 cm). Inte laktosfri ,synd, så jag
fick stå över. Självklart blir man extra sugen när man bara inte kan äta
och dom andra sitter bredvid och moffsar buhu....
men det gottgjordes med att lägga mej i en saccosäck på fiket i
Lindvallen istället.
Lite kvällsåkning.
Trött kille
Minsta sonen som gör ett försök med snowbord och fick ont i rumpan.
En frusen grek.
Jag har blivit koppningsjunkie under veckan, fantastisk effektiv metod.
Vaggo återkommer med utförlig beskrivning om behandlingen.
Ha det så bra Kram Carolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0