Naglar i mängder

Bloggpaus även här, fy skäms på mig!!
Jobbar i alla fall på för fullt både med fransar och naglar. Lägger in lite bilder på några av de senaste naglarna.


Rosa Auroraglitter!


Svart fransk manikyr med silverglitter


Klassisk fransk manikyr


Silver Auroraglitter med korallfägad rand


Vi har nu även möjlighet att pierca din nagel. Har ännu bara fått in ringar i guld men jag meddelar när silverringarna kommer


Fransk manikyr med silverglitter



Fransk manikyr som vi piffade till med att göra halva korallfärgad


Kul att våren är här och nosar runt hörnet så mina kunder börjar bli sugna på lite färger. Här har vi en fransk manikyr i turkos Aurora glitter som "snöar" upp lite över nageln


Kan ändå inte låta bli att avsluta det här inlägget med en till klassisk fransk manikyr!! Håller ju i alla lägen måste jag säga!!

Lovar att blogga om fransarna jag gjort sen senast men det får bli en annan dag för nu ska jag iväg på föräldrakväll på skolan!!! Ha en underbar tisdagskväll! Kram Jessica 

Kommentarer
Postat av: Jenny Lindh

Jättefina naglar du gör Jessica kramar <3 <3 <3

2012-03-06 @ 19:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0