Bloggpaus

Nu är jag tillbaks efter en liten paus från bloggen. Inspirationen har trytit ett tag och livet har varit fyllt med annat.
Här kommer iallafall lite bilder från helgen till att börja med
.
Party party party med finaste tjejerna i lördags som började med förfest
och mat på "lampans" restaurang Ardor.
Sorry för dålig bildkvalitè (mobilbilder)
Sen blev det klackarna i taket och mycket skratt på Franz Jäger, nya nattklubben.
Kvällen bjöd på tonvis av beröm för gängets frisyrer och vi fick tom frågan
om vi spelade i ett rockband hahahaha. Salongsberusning kan förändra
omdömet en del för vissa herrar. Kul hade vi i allafall !!!!:):):)
Puddingarna.
Med barnen i Yxbacken blev det 2 timmars långpromenader med hundarna
både lördagen och söndagen. Vilket fantastiskt väder.
Coooola grabbar.
En hundhamburgare i soffan. Så här trötta är Dolly och Britta ikväll.
Söndagen avslutades med min favvo kille Nisse. Superduper ridlektion
i en annan svårare grupp än min vanliga som är på torsdagar. Åsa från
min vanliga grupp hade oxå gånger att rida igen så hon var med.
Det är alltid skönt att känna nån när man rider i en ny grupp. Vi hade såååå kul!
Äppelbelöning...
och kvällsfoder.
Gonatt på er alla fina, Sweet dreams.Kram /Carolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0