Makeover på Jessica

Oj oj oj, får verkligen mina infall lika fort som en gris blinkar ibland!! Hittade en bild på en snygg kort frisyr i fredagskväll och i lördags morse bestämde jag mig för att slå till! Carolina och jag träffades på salongen vid 8,30 och så åkte trimmern fram och mina lockar föll, en efter en! Sen dränktes mitt huvud med blekning och efter det la vi i en nyans som gick i blond/beige och vips var jag en ny tjej! Förebilden är verkligen hemsk för jag kom ju direkt från sängen men ni måste ju få se den enorma skillnaden!!
Är så himla nöjd med min nya look och tänk vilken skön sommarfrisyr!!
Tack bästa Carolina!!


Före


Efter



Efter


Kommentarer
Postat av: Jenny Lindh

Gud va snyggt det blev,en superfin frisyr på dig.Carolina är verkligen frisör i världsklass !!!!!!!!!!!!

2012-06-10 @ 21:00:33
Postat av: Maria

Såå snyggt! Jag gillart!

2012-06-10 @ 22:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0