Test

Dags för testpanelinlägg. Förra månaden dök inte Yves Rocher produkterna upp ,men den här månaden kom både månadens och förra samtidigt. Så vi börjar med Spa produkterna .




Brukar vanligtvis inte använda duscholja men är å andra sidan kruttorr
den här årstiden så den här ojan tillsammans med kroppsbalsamet och
peelingen gjorde underverk med min hud. Känns som en barnstjärt nu
och jag gillar att alla produkterna innehåller den så moderna arganoljan,
som ju oxå finns i dom flesta håroljorna på marknaden.












Förpackningarna är jättefina och jag känner mig lite lyxig och spaig
när jag står där i dushen och fixar. Peelingen är rejäl med stora korn
vilket är bra, gillar inte mes fes peelingar.





Fick en härlig känsla med produkterna och det enda negetiva är att kroppsbalsamet 
doftar lite för starkt och dröjer sig kvar lite för länge för min smak. Kommer använda
det på dagen istället för till kvällen som jag gjort nu. / Carolina


Kommentarer
Postat av: Maiju & Kristina

Hej Carolina,

Vad skönt att produkterna hittade fram och att du gillade dem. Hoppas att det nya året har börjat bra! Med vänliga hälsningar, Maiju & Kristina Yves Rocher


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0