Äntligen!!!!!!

Jag kan med stolthet säga att världens tråkigaste jobb, INVENTERINGEN, är klar. Alla trettihundra produkter räknade och lagerförda:) Nu kan man jobba som massör igen, nej vars, skämt å sido men den här gången stod det på min turlista. I år planeras lika många nyheter som förra året för min del. Redan nu i helgen drar jag på kurs i Hot Stone massage i Stockholm och i mars är det dags för årets andra kurs, Kinesisk Koppning så sen är ni välkomna att testa de behandlingarna också!!! Efter höstens kurs i Specifika behandlings metoder så har jag intoducerat 2 nya behandlingar på 60 min, Specifik axel och Specifik höft. Har ni problem just där och inget verkar funka så tycker jag att ni testar. De finns fr.o.m den 17/1 bokningsbara på Bokadirekt.se. Tack och hej/ Vagelis
Hot stone
Kinesisk koppning

Kommentarer
Postat av: Jenny Lindh

låter spännande!!!

2012-01-16 @ 23:15:25
Postat av: Carolina

Yeees

2012-02-01 @ 23:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0