Lite jobb från veckorna som gått....

Är ju så dålig på att blogga så nu MÅSTE jag bli bättre på det!! Ligger därför lite efter med bilderna så jag gör ett litet pot-puri av det jag gjort de senaste veckorna.


Carolina ville ha fölängning med fransk manikyr.....


....ledsnade dock ganska snart så då la vi på lite Aurora glitter på den
franska och genast kände hon sig upphottad och nöjd för stunden....


...tills det var dags igen och den här gången ville hon ha FÄRG och dessutom
olika färger på händerna. På vänstra handen la vi Amethyst smoke med
Brazilian blue som fransk! På den andra la vi Caribbean teal med Mulberry
som fransk. Båda blev riktigt bra!! Nu väntar vi med spänning vad som
kommer härnäst, alla vet ju att med Carro, kan det bli vad som helst :)



Här har vi Linda som hade jättefina naglar i sig och som inte ville ha längre,
utan bara förstärkning med fransk manikyr. Riktigt fräscht!!


Lotta ville ha förlängning med färg och valde en sommarfäsch rödrosa
färg som jag pinsamt nog glömt namnet på....lovar att återkomma med
det om det faller på plats!! Hon passade i alla fall utmärkt i den nyansen!


Benita ville flascha till det med en sne fransk....kan man kalla det och
färgen heter Midnight Dust

Det var väl allt för denna gång men jag lovar att det ska bli mer bloggande för min del i framtiden!!
Ha en fortsatt skön söndagkväll och en riktigt bra vecka som kommer!! Kram Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0