En bra dag alla hjärtans dag

Hej hoppas att ni haft en bra alla hjärtans dag. Min dag började med att bli uppvaktad av familjen på sängkanten. Inslagna paket med fina nallar. Yeah äntligen kan jag blogga snabbare , fick ett mobilt bredband med 16 ggr snabbare hastighet. Väl på jobbet blev det ännu mer Valentines firande, en hjärtformad chokladask med
"choklad budet " från Johan Bergelin (grundare till C book). Coolt visste inte ens att man kunde skicka choklad med bud. Tack Johan:)!!! Sen en geléhjärta ask av min kund Kristina såå himla gulligt,Tack. Till lunch åt Vaggo och jag en räkmacka på Ardors delikatess + en creme brulee till dessert. Kan varmt rekomenderas! (Glömde ta bilder på maten)
Puss på er på alla hjärtans dag :)! / Carolina

Kommentarer
Postat av: Jenny Lindh

va gulligt<3 <3 <3

2012-02-15 @ 16:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0