"ANNARS BLIR CHEFEN BESVIKEN"

Halloj I kylan!!
Har inte bloggat på länge och nu är "Chefen" besviken så jag får ta mig i kragen hihihi..
Gjorde två jobb förra veckan som jag tyckte var värt att visa er. Först ut var Alexandra en tjej som är öppen för det mesta jag föreslagit SÅ KUL!! så här kommer lite bilder på det . Hon har haft en undercut med en rätt lång och tung sida, så nu blev vi sugna på att ändra lite.. En frisyr som även passar den lata!! Tre , fyra drag med plattången sen är det klart..




Sen hade vi Maria en tjej som så länge jag kan minnas varit blond i olika varianter=)
Men skam den som ger sig, tjatar jag lite brukar det gå vägen.. Så den här gången fick jag slå på stort och göra en kopparton jippi!! Hon blev så snygg tycker jag och känns fortfarande blond trots ändrad nyans..KRAMIZ Johanna

FÖRE:


Efter:



Kommentarer
Postat av: Bodypalace

=)

2012-02-07 @ 10:33:56
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0