Kicks

Idag på lunhen sprang jag upp på stan för att inhandla lite skönhetsattiraljer på Kicks. Jag har slarvat med ansiktsvården alldeles för länge och tvättat ansiktet med , håll i er nu, TVÅL OCH VATTEN. Ajja bajja ,fy fy fy, fasansfullt. Jättedumt som jag får sota för nu, ansiktet är torr som en öken, men det ska jag råda bot på så mina favvo produkter åkte ner i påsen.Biotherms serie för känslig hy är dom produkter jag använt mest och längst tid av all hudvård jag testat och i det här läget var det bäst med ett säkert kort. Sen var jag väldigt nyfiken på Lancomes Teint Miracle foundation och concealer som innhåller lite lyster. Perfekt nu när jag är en sån torris. När man handlade 2 produkter från Lancome så fick man ett fint presenkitt, spännande.





Foundation och consealer






Läpppstift, mascaran Hypnose, serum, mini foundation och dagcreme,



och en liten make up väska.

/Carolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0