Yves Rocher

Som jag skrev för ett tag sen så blev vi testpanel för månadens produkter från Yves Rocher och nu har jag testat alla.








Såå snyggt nude läppstifft som höll länge för att va ett så pass ljust läppstift. GILLAR.







Klassiskt rött, skön mjuk konsistens som var lätt att applicera utan läppenna
behövdes fyllas på bara en gång efter maten.



 


Läckert, har alltid gillat röda nagelack och det här sitter förvånansvärt bra på mina frisörnaglar.
Nagelack börjar vanligtvis flagna efter två timmar på mej.





Höstig nyans som jag provade det snabbtorkande lacket över och wow säger jag
DET var verkligen snabbt ,riktigt imponerande. Brukar nästan alltid ha avtryck i lacket
för att jag inte orkar vänta tills det är helt torrt men inte den här gången

Ha en bra söndagkväll /Kram Carolina





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0