Make Up Utbildning

I helgen var jag på en två dagar kort men intensiv utbildning på Make up Institute i Stockholm. Kursen hölls bara för frisörer. Såå kul och inspirerande. Med mig hem hade jag en hel del Mist smink för försäljning så kom gärna förbi och kolla in nya färgerna ! På lördag får jag redan användning för min utbildning spääänande!
/Kram Carolina











Chaol ägare av Make Up Institute och vår lärare med modell.
Genomgång av kvällsmakeup innan eget arbete.







En av mina modeller före



Efter





Frisörer i full action





Nyinköpt



Skugga "Domingo"



Skugga "Block Hawk"



Skugga "Luxenburg"



Highlight "Red Light"



Eyedust "Electric Star"



Consealers




Lipstick nr 19



Lipliner "Marielle"



Lipliner "Natural"



Vässare



Svampar och puderpuffar



Middag på Jensens Böfhus på kvällen

















Kommentarer
Postat av: Maja

HEj!

använder ni fortfarande mist stockholm?

Svar: Vi använder make up från våra olika favorit märken när vi sminkar.
Style Station

2012-10-18 @ 23:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0