Isrosa

Ett hallon i filmjölken och omrört tycker jag beskriver den här färgen. Coola Karin som driver företaget www.nailmail.se och bloggen www.vackerunderbar.se kom på besök idag.När jag ser hennes hår tänker jag automatiskt på make over för att Karin var en av dom första modellerna vi gjorde om till "ME".Idag var det dags för en tillfixning av längderna, förut har vi rakat sidorna men idag blev det inte fullt så kort. Lite tyngd i luggen rykte och mycket stödhår kilpptes in för större möjligheter till olika stylingalternativ . Vi gillar båda pastelliga godisfärger och efter klippningen bara var jag tvungen att färga oxå. Så hennes my little pony färger byttes mot enhetligt isrosa! Ser så goood ut att man vill slicka på den.



Före




Kram / Carolina :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Hihi, är så himla nöjd med det rosa! Det är så fiiiint! =)

Och bloggadressen är vackerunderbar.se, utan "och" i mitten.



Kram!

2011-10-04 @ 23:30:31
URL: http://vackerunderbar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0