Massage kurs

Idag och igår var jag i Linköping på massagekurs. Kursen handlade om problematik kring axel/arm, höft/knä. Igår gick vi igenom axel/arm. Jag kom dit med enorma förväntningar och var lite nervös. Jag var nervös mest för att jag inte ville bli besviken av kursinnehållet. Jag kan säga att jag blev inte besviken utan tvärtom, riktigt riktigt positivt överaskad över vilka resultat man kan få av att specifik behandla axel, arm, nacke. Det var en AHAA!!! upplevelse kan man säga. Vi jobbade nästan enbart med triggerpunkter och resultaten syntes DIREKT!!! Det var helt otroligt. Dagens innehåll var höft/knä och som igår var den också en AHAA!!! upplevelse. Vi jobbade ännu en gång med triggerpunkter och resultaten syntes direkt. Ni kan tänka er min "glädje" när jag kom till jobbet efter kursen och min första kund hade höftproblem. Det var bara att sätta igång direkt. 
Har ni nägra problem med de områden? Kommentera gärna/ Vagelis



 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Då kanske du kan experimentera lite med mitt knä nästa gång ;) Jag kommer nog snart till dig igen :) / Sanna

2011-11-09 @ 23:50:44
Postat av: Vagelis

Du är jätte välkommen Sanna

2011-11-10 @ 12:18:58
URL: http://stylestation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0