Elin

Här kommer lite fler egentagna bilder från brudfotograferingen i torsdags.



Elins örhängen kan du köpa hos oss och heter "DIVA" kostar 499:-och
kommer från Edblad



Dom fantastiska rosorna som jag använt i Elins hår kommer från Åby
handelsträdgård och heter "Coffeebreak" Härligt namn på härliga rosor!
Åby handelsträdgård har telnr: 01163332 Verkligen värt ett besök där
för dom har superfina blommor mm året runt.



Brudbuketten är gjord av löv från blodbok, svart fläder och perukbuske.
Växterna har jag tagit från min egen och mina vänners trädgårdar och
är så fina den här årstiden






















Kommentarer
Postat av: jenny lindh

Verkligen fint alltihop,så vill man se ut om man ska gifta sig:))

2011-11-06 @ 20:00:05
Postat av: Emma Roodla - Fotograf

ser super fint ut!!

2011-11-07 @ 20:59:21
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0