Ledig dag idag !!!

img_1099 (MMS)

Sitter här på bryggan o ångrar att jag inte tog med mej bikinin. Vattnet är 23 grader!! Min mamma o sonen badar iallafall. Har gjort en massa ärenden på förmiddagen , varit på akupunktur hos duktiga Anna på Olai hälsan+ varit på jakt efter mitt favvo solskydd piz buin allergy Får lätt soleksem o hittils det enda jag hittat som funkar. Visste ni att man kan allergisk mot alluminium och att många solskydd innehåller just det En kund jag hade förra veckan som jobbar på Apoteket berättade det. Hennes dotter hade fått alluminium allergi av trippelvaccinet man får när man är bebis som oxå innehåller det Alla solskydd jag läst innehållsförteckningen på idag innehåller alluminium Är det nån som vet nåt utan?/Carolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0