Här är min kund Annika som jag alltid  får...

img_0226 (MMS)

Här är min kund Annika som jag alltid  får göra vad jag vill på förutom just nu när det är bara toppklippning som gäller Vi håller på med ett litet projekt med färgen för jag har tänkt att den ska bli lite ljusare till sommaren Så jag har använt Wellas magma 7+ som bleker o färgar in samtidigt för att få lite softa honungs färgade slingor o sen  koleston perfect 6/7 som botten färg Stylingen har jag gjort med plattång o produkter jag använt är evos styling powder i botten för volym ,sen evos helmut spray till sist orofluidos nya glansspray som slutfinish Skriver mer o glanssprayen lite senare /Carolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0