Före och efter en påfyllning av fransar

Efter ca 3 veckor börjar det bli dags att fylla på dina fransar. Dels har du tappat en
del egna fransar där också lösfransen lossnat tillsammans med din egna frans.
Dels har även dina nya fransar som tidigare bara var fjun växt ut och är nu redo
att få en lösfrans ditsatt. Lägger in ett par före och efter bilder på en påfyllning så
ser ni den markanta skillnaden. För er som missat det så har jag ett
öppningserbjudande där jag t.o.m 31 jan 2012 bjuder på första påfyllningen, (värde 700:-). Ha en fortsatt bra måndagskväll! /Jessica



Före påfyllning



Efter påfyllning

Kommentarer
Postat av: Benita

Fiiiiiiiiiiiint!!!!

2011-12-12 @ 21:12:56
Postat av: Malin Hejdenberg

jag önskar verkligen jag bodde hos er! Allt ni gör blir alltid så bra. älskar era makeovers!/kram från gotland

2011-12-14 @ 20:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0