Djur!

I helgen har vi fått en rejäl djurdos. Först så har jag sett kaninungar för första gången i mitt liv.Dom var så fantastiskt sööööta, ser ut som vuxna fast i mini mini storlek. Dom fick plats i en hand och jag blev såå sugen på att ta hem en men nu har vi ju två hundar som jag oxå tänkte visa er. Britta den bruna bor hos oss i vanliga fall,  vi är fodervärdar åt henne ,men just nu är hon hemma hos sina nuvarande ägare och har precis fått en valp. Om 5 veckor flyttar hon tillbaks till oss för alltid. Än så länge får vi nöja oss med att ha en hund hemma Dolly (den vita) och hon är världens mest fantastiska hund, genomsnäll och vill ha kärlek jämt. By the way är Dolly och Britta Style Stations maskottar.








Kaninsyskonen som inte var lätta och fånga på bild tillsammans.Vi fick klämma ihop dom och så fort vi släppte gick dom iväg åt olika håll.



Kaninmamman



Brittas valp Bingo Barbro.SÖÖÖÖÖT!!!



Skön stil dom har dom franska bulldogarna även som bebisar.





Mor och dotter.



Dolly oxå med skön stil.





Britta och Dolly leker vid fina sjön där vi bor.

Ha en fantastisk dag! / Carolina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0